Доставка

  • Нова Пошта по Україні - за тарифом перевізника.

  • Доставка кур'єром до дверей - від 100 грн.

Відправка з понеділка по суботу. У разі підтвердження замовлення до 13:00, відправляємо у день замовлення. 

Відправка замовлень на суму менше 200 грн здійснюється тільки після 100% передоплати.

Замовлення зберігається у відділенні одержувача 5 днів, після чого повертається назад. У разі повторного відправлення або повернення коштів за замовлення, що повернулося, сума транспортних витрат оплачених компанією, утримується із суми замовлення.

 

Оплата

  • Онлайн оплата на карту

(Шановний клієнт!
Картка Монобанку № 5375414114535072.
Ваше замовлення буде опрацьовано, одразу як оплата за замовлення надійде на наш розрахунковий рахунок. Будь ласка, вкажіть Ваше ПІБ у призначенні платежу, для більш швидкого опрацювання замовлення.)

  • Післяплата

 

 

Порядок повернення посилок (відправлень)

1. Кожен Клієнт зобов'язаний при отриманні посилки у відділенні компанії "Нова пошта" в присутності працівника цієї компанії:

     1.1. Перевірити цілісність упаковки.
     1.2. Перевірити цілісність скотча.
     1.3. Переконатися в тому, що упаковка не піддавалася фізичному впливу і не має зовнішніх пошкоджень.
     1.4. У разі виявлення будь-яких пошкоджень упаковки або скотча вказати на це працівникові компанії.

     1.5. Після уважного візуального огляду посилки розпакувати її з метою перевірки комплектації або виявлення недостачі.

2. У разі виявлення недостачі (бракує будь-якої позиції або частина товару відібрана, наприклад, бракує капсул в банці або порошку) або в разі, якщо упаковка товару, що знаходиться всередині посилки пошкоджена (порушена цілісність захисної плівки) необхідно вказати на це працівникові компанії "Нова пошта ".

3. У разі підтвердження пунктів 1.4 або 2 Клієнт повинен спільно з працівником компанії "Нова пошта" скласти Акт прийому-передачі, в якому необхідно зафіксувати пошкодження упаковки або товару, факти недостачі товару і т.д. Після чого необхідно зв'язатися з нашим менеджером.

4. Згідно з пунктом 7.2.9 Публічного договору, Акт прийому-передачі, складений після передачі відправлення (посилки) Клієнту вважається недійсним. Також відповідальність компанії "Нова пошта" за відправлення припиняється з моменту видачі відправлення Клієнту і підписання ним експрес-накладної. У зв'язку з цим, претензії по недокомплектації або недостачі товару в посилці не приймаються, в разі якщо Клієнт виявляє це за межами відділення компанії "Нова пошта".

Будь ласка, перевіряйте посилки при отриманні і підписуйте експрес-накладну після того, як переконаєтеся в цілісності та повної комплектації відправлення. В іншому випадку, відповідальність з Онлайн-сервісу і компанії "Нова пошта" за посилку знімається.